Announcement-Announcement !
This Belog Was Taken By Siti Asmaa Athirah And She Also Was Taken By Mohamad Firdaus
Thira Belog's: Khas | untuk | sekmu |

Khas | untuk | sekmu |

Fist for all Assalamualaikum and bismillahirrahmanirrahim .
kali ni thira nak cite all about my moment at my old school .
bukan nak buad-2 cite ok ? ni kesah benar . true story of my life ok ! :)
ouh S.M.A.T.A.A.P ! i will miss you !
#layan perasaan doe
sob-2 ! tissue-2 ! umie ! nak nanges ni ! :(

khas untuk :
nina | mek syu | yana | kema | echoh | salmah | nadiah | zaf | mec t | qam | pipah | bella | nuyim |
nisa | shighoh | tim | dayah | mekwa | anis |

p/s : S.M.A.A.T.A.A.P only gegurls ok . takde boy-2 . 
that's why my classmate semua gegurl . :)

and sepertimana yang anda tahu , thira akan dipindahkan ke S.M.K.P.C.1 .
and akan meninggalkan S.M.A.A.T.A.A.P buat selama-2 nya .
dulu masa sekolah kat S.M.A.A.T.A.A.P , tiga tahun study kat sitoo rasa macam 10 tahun .
tapi sekarang bila dah nak tinggalkan sekolah too rasa macam kejap je .
semua benda and kenangan dengan member-2 kat sekolah too rasa macam baru semalam je berlalu .
sedih doe ! :( pinjam bahu ! nak nanges !

nina | mek syu | yana | kema | echoh | salmah | nadiah | zaf | mec t | qam | pipah | bella | nuyim |
nisa | shighoh | tim | dayah | mekwa | anis |

AKU RINDU SEP MU BELAKO ! :(
RINDU GILO-2 !
nok jerit kalu aku teringat balik kenangan aku dengan sek mu .
macei-2 ado . pahit , manis . saye nok tinggal sek mu !

feelingkan ? sedih ni doe ! banyak sangat-2 kenangan thira di S.M.A.A.T.A.A.P . selama tiga tahun thira di S.M.A.A.T.A.A.P . tahun 2010 lha terlalu
banyak meninggalkan kenangan pahit buat thira .
and 2011 , kami sama-2 berjuang untuk berperang dengan PMR
tak kira malam siang kami selalu bersama .

" tahniah untuk clasmate aku yang dapat keputusan cemerlang dalam PMR ,
yang tak berjaya macam aku ni . hehe ! korang jangan give up ok . 
bukitkan kejayaan untuk SPM 2013 . Nanti kalau ada jodoh kita jumpa lagi , and kalau korang ada ternampak dekat facebook chat ,
.Mieyszz Thira

haa .. ada button hijau kan kat sebelah kiri too .. so , maknanya kalau time aku online . tegur-2 lha ye . tak mau sombong-2 key ? kalau dulu aku online sekmu tak tegur aku takpe lha .
aku ok lagi , sebab sekurang-2 nya kita boleh jumpa kat sekolah .
tapi sekarang , maybe susah dah aku nak jumpa sekmu .
nak gelak-2 dengan sekmu , gaduh-2 , main gura bodo dengan sekmu . 
buat kijo hare dengan sekmu time cikgu tak masuk kelas .
takleh dah nak tengok muka pucat lesi sekmu time subjek BA .
ustaz seipu doe ! garang ! kami takut ! grrr ! -,-
nak makan nasik cikma sekali dengan sekmu kalau time rest .
and pazni dah takde orang nak shock kan aku , 
and maybe nanti aku kat new school dah takde kawan yang perangai macam sekmu .
menengah vs agama berlainan sikit doe .
nak tengokqam | si minah sepet ngotok then crying kalau time kita tak dengar cakap dia .
haha ! woit minah sepet ! sory ye ? hehe ! :)
pazni | aku | nisa | shighoh | zaf | dah takleh nak hang out . KB doe ! 
nak rasai ketakutan | sgihoh | nisa | aku | .
kami kena kejar kat si gilo seks ! #lupakan
nak naik bas gie kl , melaka , nilai sekali dengan sekmu !
tidur dalam bilik Hotel Sahara , Chaukit , Kuala Lumpur , Malaysia dengan teddybear aku
| bella | nina | dengan suhu econ 23'c . haha !
nak gie Pantai Seri Tujuh yang sekmu singkatkan menjadi P.S.7 .
tidur dalam chalet p.s.7 dengan | mec t | my bestie #aku still anggap mu bestie aku . and | nina | my teddybear .
aku keno ngepek kat sekmu sebab takgie sekolah langsung lepas habis exam . haha !
time aku kesedihan sekmu ada disisi menemani . #kadang-2 je , kadang sekmu faham jiwa aku , kadang-2 tak . haha !
pazni dah takde orang nak marah-2 kan | Yana mek chan | macam yang selalu aku buat . sebab dia lha " Princess Of Gegang "#deo lha hog megei . haha !
nak dengar Bella | si Ah Long kutip hutang bila cukup bulan . haha !
#aku sokmo hog payoh nok bayar sekalo kei ? tamboh-2 lagi hute top4 hog paling susoh aku nok settle . haha !
| nina | si minah teddy yang baik hati . G-shock , Headset and Charger sony dia sampai sekarang aku tak hantar-2 . haha ! minah teedy ? nanti kita jumpa ye ?
and aku nak cakap memang Aku rindu sekmu belako !
thanks so much sebab sudi kawan dengan aku sepanjang tiga tahu aku di S.M.A.T.A.A.P .
2011 lha paling banyak kenangan aku dengan sekmu . sebab pagi petang siang malam
kita selalu bersama . #exam punya pasal . haha !

Oke lha , aku stop sini je key ? mata dah bagi isyarat untuk tido . haha
oke , aku create benda ni bukan aku pilih kasih deh ?
 mana-2 yang aku tak story too pasal sekmu too aku ingat kat sekmu , bukan tak ingat . 
19 orang classmate aku , kecuali aku . masing-2 ada kenangan dengan aku . 
aku sayang sekmu belako ! selama tiga tahun aku kenal sekmu , 
kalau aku ada buat or dah banyak buat
salah dengan sekmu . Aku Mintak Maaf Banyak-2 .
GOOD LUCK FOR SPM 2013 !
T.c sexmu ! Thanks For Being Me As Your Friends ! Aku saye sexmu ! :)

before pisoh , layan picture kami jap . :)

Aku | Nuyim

Nuyim | Dayah

Shigoh | zaf

Nina | Mec T | Aku

Aku | Kema

Aku | Echoh | Bella | Dyah | Kema
kat belakang
Yana | Mec T 

Kema | Aku | Pipah | Nuyim | Yana | Bella | Salmah | Najwa

Yana | Qam | Pipah | Aku | Salmah | Bella | Kema | Mec T | Dayah

| Syu |

Qam | Sir Zaimi | Anis

Anis | Bella | Dayah | Salmah | Teacher Norhaniza | #guru kelas kami
kema | nuyim | nina | zaf

| nisa |

Tim | Kema | Aku | Echoh | Shighoh | Yana | Bella | Salmah | Dayah

Oke , aku sayang korang semua ! bye-2 ! :)








Thanks For Reading:)Like This Post If You Like

 
Terima Kasih Daun Keladi, Lain Kali Datang Bawa Kawan Sekali .